Potwór z wnętrza ziemi
Quest na 211 lvl
Solucja:
Do wykonania zadania trzeba ukończyć zadania:
"Róża pamięci",
"Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb."
"Rzeki spłyną krwią."
1. Zadanie zaczynamy u Mendre [Thuzal -> Koszary - gabinet kapitana].
2. Odwiedzamy Majaczącego strażnika [Koszary p.1 6,4].
3. Teraz do Doktora Caligari [Nithal -> Izba chorych płd. p.2].
4. Musimy podać rannemu strażnikowi antidotum, czyli jajo olbrzymiego pająka.
5. Po podaniu antidotum czekamy 5 minut aż strażnik wypocznie.
6. Wracamy do Mendre i mówimy czego się dowiedzieliśmy od strażnika.
7. Udajemy się do Archeologa Szlimana [Thuzal -> Gildia Teologów -> Korytarz za ołtarzem -> Pracownia archeologa], po rozmowie z nim czytamy jego notatki [13,7].
8. Teraz do Ekratha[Thuzal -> Karczma pod Chimerą -> Katakumby Rozkoszy 28,9].
9. Próbujemy porozmawiać z Niewolnica Ekratha [38,6] (tutaj zapisujemy sobie symbol, który pokazała), ale niestety racimy przytomność.
10. Wracamy do Archeologa Szlimana.
11. Idziemy do Strażnika Thuzal [Korytarz za ołtarzem -> Przejście do jaskiń 7,3], ale ten nie przepuści nas bez pozwolenia.
12. Po glejt udajemy się do Mendre.
13. Wracamy do Strażnika i wchodzimy do jaskini, niedługo po tym giniemy.
14. Musimy zdobyć jakieś światło, dlatego idziemy do Tii Rumore [Gildia Wynalazców -> Aula uniwersytecka -> Laboratorium Tii Rumore]. Musimy przynieść jej 2 azbestniki tytanowe, rokotnika pabiedę, bąblowca pląsającego i 3 fungibary ulotne.
15. Oddajemy jej rośliny i szukamy dla niej aparatury do ekstrakcji.
16. Teleportujemy się do Nithal i idziemy do Alchemika Merkusa [Uniwersytet płd. 26,10], ten odsyła nas do Bakałarza Hemostatusa [Uniwersytet płn. p.1 - chemia], z kolei ten wysyła nas do Brata Tinkturiusza [Klasztor Różanitów - strych p.2 34,5].
17. Teraz udajemy się do Krassa [Mythar 54,43], aby ten wykonał dla nas ekstraktor.
18. Krass potrzebuje piasku, który znajdziemy w Piachach Zniewolonych lub Ruchomych Piaskach, z nim wracamy do Krassa.
19. Z ekstraktorem wracamy do Tii Rumore i czekamy minutę na wykonanie go i w loszku ponownie z nią rozmawiamy.
20. Zakładamy świecącą kolbę i idziemy do jaskiń. Tam idziemy na p.2 i podchodzimy do Pulsującego klejnotu i go zabieramy.
21. Teraz wchodzimy do Ołtarza Pajęczej Bogini [8,5], ale po podejściu do Marlloth umieramy.
22. Po radę idziemy do Archeologa Szlimana, ten odsyła nas do Opata Perrina [Gildia Teologów 19,6], który rzuca na nas czar Infrawizji.
23. Wracamy do ołtarza i czytamy tajemnicze inskrypcje [30,27], następnie wybieramy symbol, który pokazała nam Niewolnica Ekratha (jeśli zapomnieliśmy o symbolu, wracamy do niej, by ponownie go nam pokazała).
24. Spoglądamy na Płaskorzeźbę [30,16] i sprawdzamy jeden z portali na mapie.
25. Wracamy do Szlimana.
26. Ponownie lecimy do Klasztoru Różanitów. Tam idziemy do Bibliotekarza Anastazego [Magazyn ksiąg].
27. Idziemy teraz do Osdo, który jest w klauzurze (zakładamy strój mnicha, który wydawany jest w korytarzu wejściowym).
28. Musimy zdobyć wełniane rękawiczki od Szafarza Pigwona (respi się w całym klasztorze).
29. Z rękawiczkami wracamy do Osdo i podchodzimy do Księgi Róży.
30. Szukamy księgi o tytule Duchy Margonemskie [30,4] i wychodzimy z biblioteki.
31. Z pergaminem wracamy do Archeologa Szlimana.
32. Musimy zniszczyć trzy portale, wracamy do siedziby Marlloth i wybieramy kolumnę. Wcześniej jednak zapamiętujemy kombinację symboli z pergaminu.
Znajdź portal znajdujący się (losowo trzy z poniższych).
Agia Triada - (59,23)
Opuszczony Bastion - (37,18)
Kwiecistym Przejściu - (82,61)
Wichrowe Szczyty - (88,25)
Stare Ruiny - (64,13)
Pajęczy Las - (80,55)
33. Tym razem zostajemy teleportowani i stajemy twarzą w twarz z Mulher ma, podchodzimy do niej i umieramy.
34. Pojawiamy się w Koszarach p.1, schodzimy i rozmawiamy z Mendre.