Upiory córki lalkarza
Quest na 96 lvl
Solucja:
Aby rozpocząć zadanie, wymagane jest ukończenie zadania "Teatr Monticolo (93 lvl)"
1. Zadanie zleca Biuletyn [Tuzmer 51,14].
2. Biegniemy porozmawiać z Jungiem [Port Tuzmer 78,42]. Pytamy czy kupić mu piwo.
3. Rozmawiamy z Bardem Jaromirem [Tawerna pod Bosmańskim Biczem 16,11]. Pytamy o szamotaninę.
4. Idziemy porozmawiać z Postacią [Gościniec Bardów 17,87]. Mówimy, że my przyjaciel.
5. Idziemy zabić wywernę do Groty [31,88]. Atakujemy na oślep.
6. Robimy kilka kroków w górę i rozmawiamy z Postacią, po czym umieramy.
7. Rozmawiamy z Esmerilą [6,5]. Od niej dowiadujemy się, że spaliśmy pół roku. Znów giniemy.
8. Wychodzimy z Domu sióstr i rozmawiamy z Makarą, która jest po lewej [Ithan 18,15], dziękujemy jej za ratunek.
9. Wracamy do Junga [Port Tuzmer 78,42].
10. Rozmawiamy z Jaromirem [16,11]. Następnie z Heleną [15,9]. Oferujemy pomoc.
11. Teraz rozmawiamy z Albertem, który jest obok.
12. Biegniemy do Zolo [Eder 21,80]. Zakładamy maskę (nagroda z poprzedniego zadania) i mówimy, że chcemy poznać bliżej tancerki.
13. Kupujemy bilet u Czioczioliny [Eder 11,88] i wchodzimy do Teatru.
14. Przechodzimy prze Biletera i idziemy do Jasminy [Teatr Monticolo 21,13].
15. Mówimy, że mamy interesik i dowiadujemy się od niej, że jej rodzice nie żyją.
16. Wracamy do Tawerny pod Bosmańskim Biczem [Port Tuzmer 77,42] i rozmawiamy z Jaromirem. Pytamy o Alberta i Helenę.
17. Wracamy do Zolo [Eder 21,80]. Nie wpuszcza nas.
18. Rozmawiamy z Kruszką [Eder 18,63]. Po rozmowie czekamy aż się uspokoi i rozmawiamy ponownie.
19. Idziemy porozmawiać z Endriu [Eder 57,63] i zastraszamy.
20. Idziemy po miecz do Flineksa [Eder 33,52]. Mówimy, że nie byliśmy u niego i pytamy o miecz.
21. Idziemy do Dziwnego kształtu [Eder 56,22]. Bierzemy miecz, który niesiemy Flineksowi.
22. Teraz do Mrocznego Zgrzyta [Eder 6,4] po wytrychy. Używamy perswazji i tracimy 100k złota i kradniemy wytrychy.
23. Biegniemy do Opuszczonego domu [Eder 14,66]. W nim rozmawiamy z Franciszkiem [3,10]. Upominamy o skakaniu na łóżku.
24. Idziemy do Dziwnego kształtu [Eder 56,22].
25. Teraz do Opuszczonego domu i wkręcamy sprężyny w łóżko [10,6], a następnie skaczemy, aby dostać się na piętro.
26. Rozmawiamy z Śmierdzącym łajnem [16,13] i wychodzimy na parapet [15,14].
27. Na linie idziemy w stronę urwiska i rozmawiamy z Czioczioliną [Eder 11,88], której mówimy, że przyniesiemy klucz.
28. Idziemy do niedźwiedzia [Eder 1,81] i mówimy, że chcemy dostać się na zaplecze.
29. Idziemy na zaplecze [Eder 23,90] i rozmawiamy z Frankiem [16,14].
30. Teraz do Teatru Monticolo [0,9], tam rozmawiamy z Pulpecją, następnie z Jasminą [21,13].
31. Wracamy na zaplecze i idziemy do garderoby [22,7].
32. Z wieszaka [9,6] bierzemy ubranie i rozmawiamy z Albertem po czym giniemy.
33. Wracamy do Jasminy.
34. Biegniemy do Jaromira. I rozmawiamy 2 razy.
35. Kończymy zadanie, mdlejemy i jesteśmy w Tuzmer.