Upiory córki lalkarza

Quest na 96 lvl

Solucja:

Aby rozpocząć zadanie, wymagane jest ukończenie zadania "Teatr Monticolo (93 lvl)"

 

1. Zadanie zleca Biuletyn [Tuzmer 51,14].

2. Biegniemy porozmawiać  z Jungiem [Port Tuzmer 78,42]. Pytamy czy kupić mu piwo.

3. Rozmawiamy z Bardem Jaromirem [Tawerna pod Bosmańskim Biczem 16,11]. Pytamy o szamotaninę.

4. Idziemy porozmawiać z Postacią [Gościniec Bardów 17,87]. Mówimy, że my przyjaciel.

5. Idziemy zabić wywernę do Groty [31,88]. Atakujemy na oślep.

6. Robimy kilka kroków w górę i rozmawiamy z Postacią, po czym umieramy.

7. Rozmawiamy z Esmerilą [6,5]. Od niej dowiadujemy się, że spaliśmy pół roku. Znów giniemy.

8. Wychodzimy z Domu sióstr i rozmawiamy z Makarą, która jest po lewej [Ithan 18,15], dziękujemy jej za ratunek.

9. Wracamy do Junga [Port Tuzmer 78,42].

10. Rozmawiamy z Jaromirem [16,11]. Następnie z Heleną [15,9]. Oferujemy pomoc.

11. Teraz rozmawiamy z Albertem, który jest obok.

12. Biegniemy do Zolo [Eder 21,80]. Zakładamy maskę (nagroda z poprzedniego zadania) i mówimy, że chcemy poznać bliżej tancerki.

13. Kupujemy bilet u Czioczioliny [Eder 11,88] i wchodzimy do Teatru.

14. Przechodzimy prze Biletera i idziemy do Jasminy [Teatr Monticolo 21,13].

15. Mówimy, że mamy interesik i dowiadujemy się od niej, że jej rodzice nie żyją.

16. Wracamy do Tawerny pod Bosmańskim Biczem [Port Tuzmer 77,42] i rozmawiamy z Jaromirem. Pytamy o Alberta i Helenę.

17. Wracamy do Zolo [Eder 21,80]. Nie wpuszcza nas.

18. Rozmawiamy z Kruszką [Eder 18,63]. Po rozmowie czekamy aż się uspokoi i rozmawiamy ponownie.

19. Idziemy porozmawiać z Endriu [Eder 57,63] i zastraszamy.

20. Idziemy po miecz do Flineksa [Eder 33,52]. Mówimy, że nie byliśmy u niego i pytamy o miecz.

21. Idziemy do Dziwnego kształtu [Eder 56,22]. Bierzemy miecz, który niesiemy Flineksowi.

22. Teraz do Mrocznego Zgrzyta [Eder 6,4] po wytrychy. Używamy perswazji i tracimy 100k złota i kradniemy wytrychy.

23. Biegniemy do Opuszczonego domu [Eder 14,66]. W nim rozmawiamy z Franciszkiem [3,10]. Upominamy o skakaniu na łóżku.

24. Idziemy do Dziwnego kształtu [Eder 56,22].

25. Teraz do Opuszczonego domu i wkręcamy sprężyny w łóżko [10,6], a następnie skaczemy, aby dostać się na piętro.

26. Rozmawiamy z Śmierdzącym łajnem [16,13] i wychodzimy na parapet [15,14].

27. Na linie idziemy w stronę urwiska i rozmawiamy z Czioczioliną [Eder 11,88], której mówimy, że przyniesiemy klucz.

28. Idziemy do niedźwiedzia [Eder 1,81] i mówimy, że chcemy dostać się na zaplecze.

29. Idziemy na zaplecze [Eder 23,90] i rozmawiamy z Frankiem [16,14].

30. Teraz do Teatru Monticolo [0,9], tam rozmawiamy z Pulpecją, następnie z Jasminą [21,13].

31. Wracamy na zaplecze i idziemy do garderoby [22,7].

32. Z wieszaka [9,6] bierzemy ubranie i rozmawiamy z Albertem po czym giniemy.

33. Wracamy do Jasminy.

34. Biegniemy do Jaromira. I rozmawiamy 2 razy.

35. Kończymy zadanie, mdlejemy i jesteśmy w Tuzmer.

Lokacja:
Tuzmer
Nagroda:
Exp: 1530144 (bonus: 5%)
Złoto: 0
Punkty Honoru: 100
Denary: 0

Wirtualny zestaw

Złóż zestaw z przedmiotów dostępnych na stronie dodając je poprzez kliknięcie na nie prawym przyciskiem myszy.