Rachunek dla głupca
Quest dzienny na 110 lvl
Solucja:
1. Zadanie zaczynamu u Garusa Tyrraka [Ithan 51,53].
2. Idziemy do Drimuariusa [Mokradła -> Zajazd pod Zielonym Jednorożcem p.1 3,12]. Mówimy, że przyszliśmy w sprawie golema i dajemy się skusić na 2 denary.
3. Rozmawiamy z nim bez czekania, a następnie idziemy do Karka-han, by poszukać informacji o V`arze.
4. Idziemy do Van Saura [Przybytek Zakonu Białej Róży 23,25]. Płacimy mu za informacje o V`arze oraz słuchamy o zabiciu jego córki, po rozmowie tracimy 100k złota.
5. Szukamy śladów V`ara na Radosnej Polanie.
6. Podchodzimy do ławki i czytamy napis Kocham K. [Radosna Polana 41,58].
7. Następnie Casiopeia [Radosna Polana 52,56].
8. Na końcu Głęboka woda [Radosna Polana 50,49].
(Gdy dostajemy drugą część kartki, to wybieramy: czy chcemy się utopić, czy wrócić na powierzchnie)
9. Wracamy do Karka-han porozmawiać z Menarikiem [Karka-han 85,9].
(Aby nie zginąć wybieramy dialog "Smacznego", który kończy rozmowę)
10. Idziemy do Van Saura [Przybytek Zakonu Białej Róży 23,25], który podaje nam hasło (ostatni dialog) i wysyła nas do Strażnika lochów [Karka-han 57,23].
11. Mówimy strażnikowi, że przysyła nas Van Saur i podajemy hasło (ostatni dialog). Przepuszcza nas.
12. Rozmawiamy z Aldarem [Lochy miejskie p.1 12,10]. Nie zabijamy go i dostajemy Klucz Menarika.
13. Idziemy otworzyć kluczem Dom Menarika [Karka-han 64,8]. W środku rozmawiamy z Potworem [Dom Menarika 9,5], którego nie zabijamy.
14. Po rozmowie idziemy do Zegara [Dom Menarika 8,10] po Tryby zegarka.
15. Wkładamy je do Piecyka [Dom Menarika 6,3].
16. Biegniemy do Strażnika skarbca [Ratusz Karka-han 21,8].
• Wymieniamy złoto na sztabkę złota,
• 2 dialog, następnie zrzucamy sztabkę na stopę,
• Zwalczamy skurcz.
16. Idziemy do Skrzynki [Ratusz Karka-han 20,6] i otwieramy.
17. Ze szpilką wracamy do Piecyka [Dom Menarika 6,3].
• Obracamy 2 razy o 180 stopni.
18. Przyglądamy się Półkom [Dom Menarika 7,3], odsuwamy je i przechodzimy.
19. Wchodzimy do Jamy [Prastara Puszcza 60,58].
20. Idziemy do Wyjścia z jaskini [Jaskinia pod Prastarą Puszczą 26,3].
21. Wchodzimy do Zakażonego domu [Ukryty Kanion 54,14].
22. Rozmawiamy z Dalią [Zakażony dom 7,11], która opowiada nam o rytuałach.
23. Przechodzimy przez Guverna [Zakażony dom 11,12].
24. Rrozmawiamy z Drimuariusem [Zakażony dom 24,12], który przenosi nas do drzewa życia.
25. Rozmawiamy z Terraco [Drzewo Życia 5,3], któremu mówimy, że Garus jest z Meveril (dialog 4), poem pytamy o nazwisko Terraco i dowiadujemy się, że Garus jest jego bratem.
26. Śniadanie niesiemy do Guverna [Zakażony dom 11,12].
27. Rrozmawiamy z Drimuariusem [Zakażony dom 24,12].
28. Ponownie rozmawiamy z Terraco [Drzewo Życia 5,3] i pytamy kim jest V`ar.
29. Wychodzimy z drzewa i rozmawiamy z Drimuariusem [Zakażony dom 24,12], który zamienia nas w muchę.
30. Podchodzimy po kolei do Garusa Tyrraka [13,14], następnie Van Saura [11,12], potem do Hilangera [12,16] i na końcu wracamy do Van Saura [11,22].
30. Giniemy i kończymy zadanie. Po odrodzeniu jesteśmy w Karka-han.