Screenshot 2017-02-01 18-06-18

Z dniem dzisiejszym do gry weszła duża aktualizacja gry.

Poprawione zostały literówki oraz lekkie błędy. Mało znaczące zmiany aczkolwiek przydatne, daję +

Wprowadzona została lista dla przedmiotów legendarnych, które można odzyskać przez 60 dni niezależnie od ogólnej ilości przedmiotów usuniętych na starej liście. – Według mnie zmiana jak najbardziej na +

 

 

 

Lekkie zmiany w klanach:

1. Poprawa wartości wyświetlanych Smoczych Łusek w historii wydatków klanowych
2. Poprawa błędu związanego ze sprawdzaniem maksymalnej ilości klanowiczów
3. Poprawa błędu związanego z naliczeniem dodatkowych użyć przedmiotów przeklętych po wykupieniu i ulepszeniu umiejętności klanowej 4. Wzmocnienie przeklętych (Tu chodzi o NI)
5. Poprawa błędu wyświetlania ceny zakładki depozytu klanowego
6. Założyciel klanu nie musi już posiadać 5 punktów reputacji, aby możliwe były wpłaty Smoczych Łusek na konto klanowe. – Zmiany kosmetyczne aczkolwiek na +

 

 

 

Zmiany dotyczące Nowego interfejsu (Tutaj niestety dużo nie powiem gdyż nie gram na nowym interfejsie):

1. Odświeżenie okna walki (należy ustawić umiejętności na nowo, poprzez przeciągniecie ich do dolnego panelu)
– Zmiana sposobu wyświetlania umiejętności podczas walki
– Odświeżenie i uszczegółowienie logów walki
– Dodatkowe miejsca na umiejętności
– Zmiany w nazewnictwie walk
– Zmiana wyglądu podpowiedzi
– Zwracanie informacji na temat ilości many i energii sojusznika
– Przesunięcie podsumowania walki do logów walki
– Dodanie informacji o możliwości wykorzystania konkretnych umiejętności
– Nowy sposób wybierania umiejętności, które mają być pokazywane w walkach
– Wyłączone okno podsumowania walk
2. Nowe tło okna chatu
3. Odświeżenie wyglądu okna społeczności (przyjaciele, wrogowie, poszukiwani)
4. Zwężenie górnej belki w transparentnych oknach na nowym interfejsie
5. Ozdobniki graficzne w podpowiedziach zostały usunięte
6. Każde nowe okno pojawi się na wierzchu
7. Redesign okna dialogowego
8. Odblokowanie poruszania postaci po włączeniu okna wybranego z panelu
9. Automatyczne dostosowywanie rozmiaru okien

Oraz zmiana dodatków na NI:

1. Współrzędne kursora – Pokazuje współrzędne w kursora. Nie ma potrzeby ich obliczania z koordynatów podanych na mapie.
Wyświetlanie czasu do ponownego użycia przedmiotu – Wyświetlanie czasu do ponownego użycia przedmiotu bez potrzeby jego podświetlania.
2. Data zakończenia aukcji – Informacja na temat daty zakończenia aukcji. Nie ma potrzeby przeliczania godzin na dni! Wystarczy najechać kursorem na kolumnę z czasem do zakończenia aukcji.
3. Zegar – Pole z zegarem oraz datą, które można umieścić w dowolnym miejscu. Szczególnie przydatne, gdy grasz na pełnym ekranie.
4. Przeszukiwanie depozytu – Możliwość przeszukiwania depozytu po nazwie, typie oraz specjalnych wartościach przedmiotu. Zaciemnia te, które nie spełniają warunków wyszukiwania.
5. Numerowanie miejsc depozytu – Włączenie numeracji miejsc w depozycie, które przyda się graczom posiadającym sporo przedmiotów.
6. Emotikony na czacie – Na czacie pojawiają się emotikony znane z forum Margonem.
7. Uzupełnianie strzał – Automatycznie uzupełnia strzały, jeżeli posiadasz je w ekwipunku.
8. Przedziały na graczy – Wyświetlanie przedziałów levelowych nad graczami. Ułatwia tworzenie grup pod walki z elitami, herosami i tytanami. Dodatkowo będziesz wiedział kto ma rozpocząć walkę, aby była o punkty honoru.
9. Listowanie przedmiotów znajdujących się na mapie – Wyświetla listę przedmiotów znajdujących się na mapie.
10. Wysyłanie twojej aktualnej pozycji na chat klanowy – Szybkie przesłanie swojej aktualnej lokalizacji klanowiczom.
11. Szybka drużyna – Szybkie wysyłanie zaproszeń do graczy, którzy znajdują się w pobliżu, aby stworzyć drużynę.
12. Zapisywanie filtrów na aukcji – Masz dość ciągłego wpisywania filtrów w domu aukcyjnym? Ten dodatek pozwoli Ci na ich zapamiętanie i późniejsze wczytanie!
13. Numerki przedmiotu – Szybkie kopiowanie numeru przedmiotu. Użyj prawego przycisku myszy na przedmiot, aby sprawdzić jego numer.
14. Minutnik – Minutnik pokazujący czas do pojawienia się kolejnej E2, czy specjalnej elity. Możesz dodać własne przypomnienia.
15. Przedział grupowania na sobie – Wyświetla najniższy i najwyższy poziom, w którym nie dojdzie do zaniżania loot. Podpowiedź będzie widoczna
16. Automatyczne akceptowanie zaproszeń do drużyny – Pozwala na automatyczne akceptowanie zaproszeń do drużyny.
17. Filtruj łup – Filtr łupu, który działa po walce. Możesz zaznaczyć jakie przedmioty Cię interesują.
18. Automatyczne zamykanie walki – automatycznie zamyka okno po zakończonej walce. Przydatne, gdy korzystasz z opcji szybkiej walki.
19. Zmiany w dodatku “Kto tu jest”:
– Po zaznaczeniu gracza myszką, zostanie mu przypisany zielony kolor
– Z poziomu dodatku po naciśnięciu na zaznaczonego gracza, można teraz wybrać to samo menu, jak po naciśnięciu na gracza na mapie
– Jeżeli gracz z menu wybierze opcję ataku, przeciwnik zostaje zaznaczony czerwonym konturem na stałe. Jeżeli gracz znajdzie się w zasięgu przeciwnika, to zostanie zaatakowany.

 

 

 

No i teraz chyba najbardziej kontrowersyjna zmiana od bardzo dawna:

1. Bonus do krytyka za przewagę poziomów – wyłączony dla graczy z listem. 
2. Kara do krytyka za za mały poziom – wyłączony dla gracza atakującego gracza z listem gończym.
3. Gracz z listem gończym respi się trzy razy dłużej
4. Gracz nie dostaje dodatkowego doświadczenia za zabicie gracza z listem gończym.
5. Przegrany gracza z listem gończym może stracić przedmiot:
– Gracz z przegranej drużyny może stracić jeden przedmiot ze swojego ekwipunku. Szanse na utratę przedmiotu są następujące: normalny 1:50, unikat 1:100, heroik oraz przedmiot kupiony w sklepie za SŁ (ulepszony) 1:500, legenda 1:1000.
– Szansa na utracenie przedmiotu ulepszonego w grze lub z obniżonymi wymaganiami jest taka sama jak dla normalnego, unikatu, heroika czy legendy (w zależności od jego typu)
– Utracone przedmioty będą przydzielane graczom ze zwycięskiej drużyny w okienku łupów.
– Nierozstrzygnięte walki (remis, przerwa techniczna) powodują powrót przedmiotu do ekwipunku właściciela.
– Na arenach łupy są zablokowane. 

Punkt tyczy się sytuacji gdy osoba z listem z np poziomem 300 zaatakuje 200 lvl, wówczas przewaga związana z krytem jest wyłączona. Przy 5 poziomach przewagi  i za każdy następny +3% szansy na krytyka i + 10% siły ciosu krytycznego dla gracza z przewagą oraz -3% szansy na kryta dla gracza z mniejszym poziomem, każdy kolejny lvl przewagi dla przykładu: Poziom 100 vs 106 Oosoba z 100 poziomem ma -6% na ck. Osoba z lvlem 106 ma +6% ck i +20% siły ck. Przy walce 100 vs 110 Osoba z poziomem 100 ma -18% na ck zaś osoba z 110 lvlem ma +18% na ck i +60% siły ck. Maksymalna siła ck wynosi x 3.00 zaś szansa na ck 100%

Punkt mówi o tym, iż kiedy mamy przewagę poziomową nad osobą z listem przewaga związana z krytem nie jest wyłączona ! 

Punkt 3. Tutaj chyba nie trzeba nic komentować

Punkt 4. Usunięta została nagroda związana ze zdobywaniem doświadczenia z osób posiadających list

Punk 5 . Zdecydowanie najważniejszy. Jeśli osoba z listem gończym (Oraz osoby z nią w grupie) przegrają walkę mają szansę na stracenie przedmiotu i przekazanie go poprzez okienko lootów osobie wygranej (lub grupie). Szansa na zdobycie przedmiotu z osoby posiadającej list gończy jest 2x większa niż na zdobycie przedmiotu z potwora!(Na arenach walk łup jest wyłączony)

Cała zmiana średnio mi się podoba, pierwsze 4 punkty są zrobione dobrze, ostatni zaś jest jednak mocno przegięty daję +/-. Jednakowoż listy powinny być zresetowane, obecnie gracze który list nabili na innych zasadach nie mają wyboru i muszę się zgodzić. Wbili go na innych zasadach i jest to bardzo niesprawiedliwe. Prawo nie działa wstecz, tutaj niestety to nie działa ;/

W związku z tak dużą zmianą przydatne myślę będzie wytłumaczenie na jakiej zasadzie działa list gończy. Mianowicie za każde nasze zabójstwo (Gdzie my jesteśmy osobą atakującą, nie broniącą się) z przewagą lvlową dolicza nam się jeden punkt (Jeśli zabijemy grupę każdy gracz liczy się za jeden punkt np 3 osoby + 3 punkty, 10 osób + 10 punktów). Osobę z listem gończym można atakować na pomarańczowej mapie bez jej zgody (Nie musi mieć włączonej zgody na PvP)

Warunki które trzeba spełnić aby owy list dostać:

  • Liczba punktów do lista musi być równa bądź musi przekraczać 30 punktów
  • Osoba którą zaatakujemy musi mieć mniejszy poziom – osoby przy których punkty się zaliczają > Każdy, kto zabije gracza z poziomem niższym przynajmniej o 15+x (gdzie x wynosi 2 na każde 10 poziomów wyższych od 100, czyli np.: 50->15, 100->15, 110->17, 200->35, 300->55) – otrzymuje punkt karny.
  • W walkach grupowych punkty zaliczają się całej grupie (jeśli grupa atakujących ma przewagę lvlową nad grupą broniących się). Aby dowiedzieć się czy w grupie zaliczane będą punkty trzeba skorzystać z następującego wzoru. W przypadku grup oblicza się poziom grupy, który jest ważoną średnią arytmetyczną liczoną wg wzoru: (średnia wszystkich poziomów graczy + najwyższy poziom)/2
  • Gdy między klanami jest wojna klanowa punkty nie naliczają się (Wojna musi być w dyplomacji obu klanów)

Żeby jednak nie było aż tak źle dziennie odejmują się 2 punkty z całej naszej puli.