nizs

Cholernie często słyszę opinie typu „NI nie jest zły, ale ten nowy układ walki to porażka, gdyby nie on byłoby całkiem spoko” i jeżeli mam być szczery, to osobiście podobnie odbieram tą sprawę.

Dziś siadłem w programie graficznym i zrobiłem małą wizualizacje dla tych ze słabą wyobraźnią. Na obecny log walki na starym interfejsie nikt raczej nie narzeka, więc po co kombinować z czymś co jest dobre i sprawdza się od dawien dawna?

Oto moja prowizoryczna wizualizacja tego jak widzę to ja – wiadomo, że gdyby gracze się uparli a administracja zgodziła się na realizacje, zrobiliby to lepiej, bo ja poświęciłem temu zaledwie kilkanaście minut.

Tak oto widzę to ja:
http://i.imgur.com/3ieEf4o.jpg

A Wy? Jeżeli układ walki byłby taki jak dawniej – przekonalibyście się do Nowego Interfejsu? Zapraszam do oddawania głosów w ankiecie po prawej stronie na górze nasze strony.

Zapraszamy również do udziału w dyskusji na dole, w komentarzach 🙂

  • Eukill

    A Was coś jeszcze irytuje w NI?

    • Wufu

      NI ogólnie spełnia moje wymagania okno walki na czacie jest dość irytujące. Reszta jest świetna krok do przodu dla tej gry. Jedyne czego nie mogę pojąć to skąd ten gigantyczny hejt na NI. Jeśli spojrzymy np na takie League of Legend’s community też jest dosyć toksyczne. Ale kiedy pokazali nową mapę (chodzi mi o graficzną zmianę) lub nowy interfejs wszyscy byli szczęśliwi i się nie mogli doczekać, niektórym poszczególne rzeczy się nie podobały ale w jakiś sposób udało im się dojść do porozumienia. Według mnie odpowiedzią na to są większe ankiety niż jedno pytanie. Ogólnie z tego co zauważyłem wypuszczanie większych ankiet do wszystkich graczy z pytaniami typu co ci się podoba, co nie działa dość pozytywnie na grę. Dostajesz pytanie puste okno, wypowiedz się i kilka pytań z odpowiedziami tak lub nie. Może by mogli tego spróbować w Margonem? Co jeszcze zauważyłem to to że Riot stara się słuchać graczy, ale przy okazji się nie pierdoli i stara się rozwijać grę cały czas.

      • Eukill

        Margonemska społeczność po prostu wyraźnie nie lubi zmian, gra mimo, że przestarzała – im odpowiada. A jedynym rozwiązaniem żeby zadowolić zarówno starą gwardię jak i nowych zainteresowanych grą jest stworzenie czegoś nowego na podobieństwo starego, tak jak opisałem to w wyżej zamieszczonym wpisie :).