bloodbath04

W krwawej łaźni może uczestniczyć każdy, kto pojawi się w przy npc wpuszczającym na mapkę o wyznaczonej godzinie i spełnia wymagania związane z poziomem. Zwycięzca może być tylko jeden – osoba, która jako ostatnia pozostanie na mapce. W nagrodę otrzyma złoto, punkty honoru, heroiczne błogosławieństwo i pamiątkowy przedmiot. Błogosławieństwo jest rzucane przez npc na gracza, jeśli się nie ma założonego. W przeciwnym wypadku dostajemy błogosławieństwo to torby, jednak jego czas trwania jest znacznie zmniejszony. (60 min zamiast 1440min). Pamiętajcie, że na mapkę podczas trwania łaźni można wejść tylko jeden raz, wylogowanie [lub złapanie dużego laga] się z gry w tej lokacji skutkuje przeniesieniem do najbliższego miasta bez możliwości powrotu, jeśli ktoś zwycięży o 20:30 niech poczeka 6 min i zadba o to, by jego postać się nie wylogowała przez nieaktywność.

Krwawe łaźnie odbywają się raz na tydzień dla graczy z różnymi przedziałami lvlowymi od 40 do 280 poziomu. Jest to bardzo ciekawe wydarzenie, na którym spotykają się prawdziwi tytani, osoby z najlepszym ekwipunkiem na dany przedział, oczywiście zdarza się ,że wchodzą gracze z przeciętnymi przedmiotami, ale zazwyczaj swoją łaźnię kończą w 1 walce.

Zastanówmy się teraz jaka profesja jest najsilniejsza? Myślę ,że zdecydowanie najlepszy jest paladyn. Paladyn ma chyba najmniejszą ilość SA, ale swoją potęgę zawdzięcza innym czynnikom, a mianowicie : Broń od zimna, a co za tym idzie? spowolnienie!w szablonie umiejętności: zamrożenie, błyskawiczny atak i z bonusów Klątwa. To czyni go praktycznie niezniszczalnym do tego spora ilość życia i pancerza, aż strach pomyśleć co by było gdyby paladyni mieli dalej absorpcję ^^ W swoich walkach paladynom wskakują serie po 5 a czasami nawet po 8 ciosów z rzędu !!!

Statystycznie łaźnie na lvl 30-40 w większości wygrywają paladyni, nie inaczej jest też na przedziale 41-59. Paladynowi schody zaczynają się dopiero w Thuzal kiedy musi się zmierzyć z tancerzami (przedział 70-85). Dalej mamy łaźnię w Mythar czyli moją ulubioną, którą odwiedzam regularnie od kilku miesięcy i nie chwaląc się czasami udaje mi się wygrać 🙂 No, ale niestety jak w poprzednich przypadkach w 70% wygrawają paladyni. 130-150 łaźnia w eder, bardzo ciekawy przedział! Dlaczego ? Otóż paladyn zaczyna mieć tutaj spore problemy… Tropiciel i tancerz mają tutaj wielkie pole do popisu! Tropiciel potrafi zabić przeciwnika, kiedy ten nie odda nawet ciosu, ktoś powie bzdura! Właśnie nie, na YT możemy pooglądać istną masakrę tancerzy, wojowników, paladynów i łowców. Przebicie pancerza, czyli coś co w połączeniu z ciosem krytycznym boli paladyna najbardziej, a tropiciel zamiast błyskawicznego jak to w przypadku paladyna ma podwójny strzał i lodowy pocisk + oprócz klątwy z miłośnika/molocha zazwyczaj ma jeszcze odrzut.  Ostatnim z ciekawych przedziałów jest 160-180 nie znam się zbytnio więc dużo Wam nie opowiem, ale znów do akcji wkraczają paladyni, czyli nic nowego. Potem mamy jeszcze 190-200, 215-245, 250-280, moim zdaniem nie dzieje się tam nic wartego uwagi, mało osób przychodzi powalczyć, a ja nie mam w tym temacie już nic więcej do powiedzenia.

Może warto by pomyśleć nad osłabieniem potęgi Paladyna ? Może powinno zostać tak jak jest? Na te pytania odpowiedzcie sobie sami, a jeżeli podzielacie moje zdanie, które zaraz przeczytacie możecie napisać komentarz za co z góry dziękuję.

Moooooim zdaniem paladyn powinien mieć zamrożenie tylko kiedy uderza z pchnięcia mrozu, wtedy walki byłyby wyrównane.