runa

Stało się! Dobra nowina rozeszła się wśród graczy ze światów prywatnych szybciej, niż poranna gazeta wśród emerytów. Z postu Salema wynika, że:

– Szanse na NIC – pozostają na światach prywatnych bez zmian.
– Szanse na SR – pozostają takie same jak na świecie publicznym.
– Szanse na resztę lootów – zostaną proporcjonalnie zwiększone o zabrany nadmiar (szans) z SR.
– Nie będzie już dwóch losowań na Runę, przez co puste looty (z tytanów) z powodu wylosowania Runy nie będą występować.

Nieco zawiły trzeci podpunkt Salem wyjaśnia w Dyskusjach Technicznych: „Szansa na nic została taka sama. Szansa na Runę na ŚP została zmniejszona (adekwatnie do tego, co jest na zwykłych) nadwyżka szansy z Runy została przeniesiona na pozostałe looty. Nie ma już dwóch losowań runy. Jest jedno. Czyli gracze ze ŚP mają podobną szansę na runy co gracze ze światów zwykłych, szansę na nic taką samą, a lekko większa szansę na pozostałe przedmioty w szablonach lootów, gdzie występują runy”.

Efekty widać gołym okiem. Temat „Awanse (…)” jest wręcz zalewany screenami przedstawiającymi zdobycze z Demonisa na światach prywatnych. Runy, runy i jeszcze raz runy. Czyżbyśmy mieli pewność, co powodowało tyle pustych bić przed wprowadzeniem zmiany?