pe

Cześć. Często prosiliście nas o jakąś dobrą, aktualizowaną listę expowisk. Póki co to dopiero wstępny zarys, ale uważam, że i tak jest on lepszy od większości dostępnych tego typu list. Osobiście expie mniej więcej tak jak tu i jeszcze nigdy nie narzekałem na swoje tempo lub zarobek. W przyszłości prawdopodobnie zaktualizujemy listę jeszcze o więcej alternatywnych expowisk i expowiska typowo pod zarobek. Miłego korzystania i przede wszystkim owocnego expienia :).

1-10
Potwory w wioskach startowych

10-15
Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok)
Wilki (Stare Ruiny)
Jelenie (Uroczysko)

15-20
Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach)
Gaunty, wilki (Podmokła Grota)
Niedźwiedzie (Leśny Bród)

Magmowe Skorpiony (Piekielna Grota w Przełęczy Dwóch Koron)

20-25
Demony (Siedziba Maga w Eder)
Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbójników)
Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia)

Lwy, Tygrysy, Pumy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusów)

25-30
Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła Dolina)
Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów)
Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia)

30-40
Zbiry (Pagórki Łupieżców)
Orki (Opuszczony Bastion, Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza) Jeżeli dasz radę (prawdopodobnie magiem/wojownikiem) na bastionie to znacznie lepiej pójść tam niż na pagórki.
Ghule (Wioska Ghuli)

40-45
Orki (Opuszczony Bastion)
Wilcze Plemię (Warczące Osuwiska)
45-50
Koboldy (Lazurytowa Grota)
Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4, Jaskinia Flamdowa)
Orki (Opuszczony Bastion)

50-60
Koboldy (Lazurytowa Grota)
Pokątniki (Podziemne Rozpadliny p.3, p.5, Rachminowa Jaskinia p.7 – Bezdenna Głębia)
Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepaście)
60-70
Demilisze (Kopalnia Thudl Ultok p.4)
Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepaście)
Strażnicy Andarum, Tygrysy Śnieżne (Cmentarzysko Szerpów)

Mrówki (Szumiąca Gęstwina)

70-80
Minotaury (Labirynt Wyklętych – Nizina Wieśniaków)
Alghule (Skalne Cmentarzysko – Płaskowyż Arpan)
Demilisze (Kopalnia Thudl Ultok p.4)

80-90
Nieumarli Mnisi (Erem Czarnego Słońca)
Szkielety (Płaskowyż Arpan, Sucha Dolina)
Alghule (Skalne Cmentarzysko na Płaskowyżu Arpan)
Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti, Zielona Grota p.1, p.2, p.3)

90-100
Miśki (Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa)
Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6)

100-107
Miśki (Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa)
Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabłów)

107-115
Mumie, Skarabeusze, Antyczni Wojownicy, Dżiny (Ciche Rumowiska, Dolina Suchych Łez, Oaza Siedmiu Wichrów)
Ognie, Żary(Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3)

115-120
Skorpiony(Magradit)
Mumie (Ciche Rumowiska, Oaza Siedmiu Wichrów)

120-130
Szkielety (Wyspa Wraków)
Molochy (Grota Heretyków)

130-140
Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzęsawisko, Grobowiec Przodków, Czarcie Oparzeliska)
Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 4)
Golemy (Caneum)
Szkielety (Wyspa Wraków)

140-150
Duchy (Ruiny Tass Zhil)
Złe Gobliny (Lokum Goblinów, Lokum Złych Goblinów)
Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzęsawisko, Grobowiec Przodków, Czarcie Oparzeliska)

Praorkowie (Nawiedzone Kazamaty)
Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Góry, Upiorna Droga)

150-160
Duchy (Ruiny Tass Zhil)
Rogogłowi (Ingotia)

Ogry (Tunel pod skałą, Ogrza kawerna)

160-170
Duchy Pradawnych Orków, Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty, Sala Królewska) + Gwardziści (Komnata Czarnej Perły)
Rogogłowi (Wyspa Ingotia)
Furbole (Zapomniany Las)

170-180
Duchy Pradawnych Orków, Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty, Sala Królewska) + Gwardziści (Komnata Czarnej Perły)
Furbole (Zapomniany Las)

180-190
Patrycjusze (Krypty Bezsennych)
Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe Kanały)
Draki (Przysiółek Valmirów, Szczerba Samobójców)

190-204
Sekta (Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania itd.)

Patrycjusze (Krypty Bezsennych)
Draki (Przysiółek Valmirów, Szczerba Samobójców)

205-215
Pająki (Rozległa Równina, Pajęczy Las, Arachnitopia)

215-225
Pająki (Zapomniane Sztolnie p.1-p.2, Ołtarz Pajęczej Bogini)
Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)

225-230
Nokturni (Oztolt Tzacua)
Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)

230-240
Nokturni, Bolity, Jeżozwierze, Kapłani(Niecka Xiuh Atl, Dolina Chmur)

240+

Dzikusy, Mahopteki, (Mictlan p.1-p.8, Altepetl Mahoptekan)

(Proponowane maksymalnie do 267/270, później już tylko dzienne i zaległe questy, aż do czasu wprowadzenia nowych expowisk)

Legenda:

Expowiska alternatywne – będą one jeszcze uzupełniane.

  • Panc

    a kuźnia na lvle 120-130? uważacie że masa ludzi i 10% za przejście(molochy i ww) jest lepsze niż wiecznie pusty exp i 40% za przejście? :p